Nazadnje objavljeno:

Zimovanje popotnikov in popotnic!

Od 17. - 19. marca smo se popotniki in popotnice odpravili na težko pričakovano 'zimovanje'. :)

Petek , 17.3.2017

V petek smo se ob 18h manjša skupina članov PP zbrali v Železnikih pred cerkvijo in odšli z avtobusom v Škofjo Loko. Tam nas je čakal kombi in še dva naša člana. S kombijem smo se najprej odpeljali do trgovine, kjer smo kupili vse potrebno za naše zimovanje. Nato pa smo se ustavili še v Preski pri Medvodah, kjer smo obiskali tamkajšnjega župnika, našega nekdanjega duhovnega asistenta, Jureta Koželja. Nato smo pot nadaljevali proti sv. Katarini. Ko smo prispeli smo se raztovorili in si začeli kuhati večerjo in po njej smo se šli družabne igre. Spat smo… Preberi več »

Objavljeno v Objave sl, Steg, Za starše

Zlata Žaba 2016

V soboto, 22.10 2016 smo se IV, PP in SKVO odpravili v Domžale, kjer je potekalo filmsko tekmovanje.
Preberi več »

03.11.2016 ob 11:21 | Matija Tolar (Glasni Bizon)

Jakec 2016 - orientacija

Tudi letos smo se klanovci iz Železnikov z dvema skupinama podali na orientacijo Jakec, ki jo vsako leto organizirajo skavti iz Logatca.

23.10.2016 ob 12:50 | Tadej Marenk

AKCIJA ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA!

Star papir bomo skavti zbirali v soboto, 9. aprila od 9. do 14. ure na trgu pred cerkvijo v Železnikih. Že tekom celega tedna pa bo pred cerkvijo postavljen zabojnik, kamor boste lahko odložili odpadni papir.

Za prevzem papirja nas lahko tudi pokličete in prišli ga bomo iskat: 031471201 (Brigita)

30.03.2016 ob 18:19 | Brigita

Salzburg - PP zimovanje

Od 11.3 do 13.3 smo poptnice in poptniki iz Železnikov odšli na zimski tabor v mesto Salzburg.

15.03.2016 ob 18:48 | Lea Luznar

Zimovanje čete 2016 - Vikingi

V petek, 26. 2. smo se izvidniki in vodnice opravili na zimski tabor v Trboje pri Kranju. Ob 18.00 smo se dobili pred cerkvijo v Železnikih in odšli proti Trbojam. Ko smo prispeli do cilja, smo se razporedili v skupine vikingov in se igrali Vikingivity. Sledila je večerja, ki je bila odlična. Jedli smo zelenjavno juho in nato še okusne palačinke. Sledilo je nekaj bansov in iger, po katerih smo se odpravili spat.

V soboto smo dan začeli z jutranjo telovadbo, nato smo imeli zajtrk. Seveda ni manjkalo Viki kreme na kateri je narisan indijanček in ne viking. Dopoldne smo se najprej razdelili v skupine in odšli po delavnicah. Na eni od njih smo izdelovali bakle, na drugi čelade, na tretji pa smo spoznavali Bi-pija in njegov svet. Nato smo imeli kosilo, po katerem smo se kaj hitro odpravili na orientacijo. Takoj po prihodu v Trboje je sledil krst za novince, potem pa zaslužena večerja z hrenovkami. Po večerji smo dešifrirali sporočilo, na katerem je pisalo, da nas čaka boj z domorodci. In res smo se zvečer, opremljeni z baklami in čeladami odpravili v boj za osvojitev ozemlja. Ozemlje smo zavzeli, domorodce premagali, za konec pa smo izkopali še ščite za na rutko.

Naslednji dan smo spet začeli z telovadbo, sledil je zajtrk. Po tem smo v kvadratu imeli slovesno podelitev skavtskih imen novincem. Tisti, ki smo na lanskem poletnem taboru naredili lakotnika pa smo dobili našitke še za to. Ob deseti uri smo se odpravili k bližnji cerkvi k sveti maši. Tabor smo zaključili z kosilom in pospravljanjem. Mislim pa, da nam bo ta zimski tabor še dolgo ostal v lepem spominu.